Powered By Blogger

wtorek, 5 sierpnia 2014

17 dni do premiery!

Tą pracę stworzyłam z myślą o polskiej premierze Jak wytresować smoka 2. Pracę skończyłam 4 czerwca 2014 roku.  Premiera nastąpiła 20 czerwca. Wiem, że tak naprawdę 4-tego było 16 dni do premiery. Pracę zaczęłam dzień wcześniej i tamtego dnia napisałam na tej kartce ten nagłówek. Dlatego tak dziwnie wyszło.                                                                                                                Wykonanie: narysowałam szkic.  przy Czkawce pomogło mi jego zdjęcie, a Szczerbatka zrobiłam sama. Szkic poprawiłam czarnym długopisem i pocieniowałam ołówkiem HB.
Chciałam jeszcze dodać, że na filmie byłam 14 czerwca przedpremierowo. Mi tam się ten obrazek podoba. Ale jednak film bardziej. A co wy czujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz